dimarts, 25 d’octubre del 2011

quan nosaltres érem petits i dèiem frases

Quin cop t’has donat princesa! , on et fa mal?..
És igual, és igual!, com està el Picarol?   
Hola! quina sorpresa, tenim aquí a la Mireia!
que em dones un petó?
Tieta, i la sorpresa?
Canastos! No ho faré més que això és molt “parillós” !!!!
Para, para Mireia, que ja no puc més!!
Si pots més, si pots més....


MIREIA


Avi, avi! Baixa això, que no sento el que llegeixo 
Avi avi Encara que siguis el sorrito petit, ten vas a dormir al sofà!
Avi avi Aquets llapis blau, pinta vermell.!!??
ROGER: Roger, perquè plores al llit.?
Ploro perquè no puc plorar!
ARUNA: Pintà, pintà!!!!
ARUNA: Tati, Tati, Tati....
A dalt d’un pal molt alt hi ha un ninot del anunci  Michelín. La Mireia diu: Vaja , vaja,  animal, no veus que pots prendre mal!!
Susi, em post donar un altre targeta?. És que aquesta ja està plena!
ROGER : Quan sigui gran tocaré la trompeta; la trompeta i les campanes. I si no .. les campanes
 Aruna, bufa!
. Fu!
Roger:  Abuelito, ahir  la nit vaig matar una mosca.
Amb que la vas matar?
-Amb un matadò . I la mama i la tata l’hi van picar. Pobre mosca!


Abuelito, mira que tinc!
Que és això?
Un tomàquet verd!
No Roger, això és una poma.
Bueno, una poma...però verda!
Roger



A caiut!!
Aruna




Abuelito, portem la gorra vermella que tinc que jugar amb el gosset
Roger



Mireia. Hola Roger vols venir amb la mama el papa i la tata? No! Però si no vols  venir que fem? No per que soc el lobo! I la segona vegada em diu : lo voy a llevar a ese castillo.



Aruna
 tana(sargantana)
amunttt!!
Aruna
[Avi josep]
- L'avi n'ho està!!
[Aruna]
Si que està!!!
[Iaia]
L'avi no fa res!!
[Aruna]
Si m'hà fa res!!
Si m'hà fa res!!



-Avi, i la tati ?
-Al camping, Aruna.
-I com  fa nonos



Aruna, al estiu
-Iaia, m’he està surtin barba com un pirata!
Iaia, estic fen la ruta del pirata amb el papi!!.
Avi, avi. Soc un pirata!!.
-Aruna, de pirata??
I Tens un ull tapat?
Pi-pi-pit  (Telèfon)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada