divendres, 7 d’octubre del 2011

Iaita, les granotes tenen nuvi?...






─ Iaita, jo no se que passa i no ho entenc. Resulta que en Pepe Luis em va preguntar altre dia si volia ser la seva núvia. Jo l’hi vaig dir que sí, i ens vam agafar de la mà a l’hora del  pati. Després, quan arribem a la classe, va i em diu que no, que ja no vol ser mai més el meu nuvi. I jo li dic: però si ja et vaig dir que sí. I el Pepe Luis  no fa res, que no vol.  I ara no sé què fer ni que dir Es creua de braços i s'enfada molt.
─ Doncs, si en Pepe Luis no vol ser el teu nuvi no passa res. Et busques un altre nen  i ja està.
─ Sí, però és molt difícil,  no en  tinc més. En Juan no estudia prou; Xavi té un amic i no s'ajunta amb mi, i casi no em parla, i els altres nens només volen jugar a fútbol, i alguns  donen puntades tota l’estona i cops de puny algunes vagades.
─  Doncs caldrà esperar un tems bonica. Ara només tens set anys i el millor que pots fer és que gaudeixis dels teus amics. Quan siguis gran ja serà un altre cossa, segur que trobes un xicot que t'agradi més.
─ Em pots explicar un conte mentre sóc gran,Iaita? Per exemple, el de la granota verda  que no trobava el seu bassal.
─ És clar, t'explicaré aquest conte bonica.
─ Iaita, les granotes verdas  tenen nuvi?...

1 comentari: