dijous, 5 d’abril del 2012

de càmping !!!



Quan arriba Setmana Santa ja comencem a anar de càmping amb els meus avis, i aquest any, com l'anterior, hem anat a Tarragona, a un poble molt bonic que es diu Roda de Barà. Allà mateix hi ha el càmping. M'agrada molt perquè hi ha de tot, 
piscina gran i petita

jocs
encara que aquest any com ha plogut no m'he pogut ficar-me a la piscina i tirar-me pel tobogan que tant m'agrada. Però bé, les estones que no plovia sortíem amb el meu germà i la meva cosina a jugar. 



A les tardes anàvem a passejar amb els meus avis. Quan plovia entrava a la caravana i jugàvem a qualsevol cossa amb els avis, o  llegia un llibre que em van donar els  meus altres avis. 


Ho feia  al costat de la finestra i mirat com plovia. El llibre és del "Vaixell de vapor" ells ja  saben  que m'agrada molt.
Us desitjo que vosaltres també ho hagueu passat bé.






Ah! Quan anem a passejar veiem el Arc de Barà. Al meu avi Josep no hi és aquí. S'ha quedat a casa amb la meva àvia. Ell m’explica coses del L'Arc de Berà (al que incorrectament s'hi refereix com a Arc de Barà) és un arc de triomf   situat a uns 20km al nord de la ciutat de  Tarragona prop de Roda de Barà.  L'arc es troba situat sobre el traçat del que fou la  via Augusta, actualment sobre la carretera nacional 340

des de  una banda 

i des de l'altre











El seu nom derivaria del comte Berà. La construcció data de l'època de l'emperador August, vers l'any 13 aC. En aquells tems aquí vivien els romans. Era una civilització molt important.  Se suposa que fou dedicat a August o al seu geni i que serví per marcar els límits territorials que depenien de Tàrraco. Que ara és diu Tarragona.
Adeu a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada